středa 15. srpna 2012

15.8.


Ještě pořád v Německu, anoo, naštěstí v blízké době (nejspíš s pondělí) bych se měla zase jet podívat do Ostravy, všechno mi to chybí, přátelé,část rodiny a celá Ostrava, ikdyž skoro každý na ní nadává a nemá ji rád. Já kdybych mohla, tak se hned,vážně HNED vrátím. Až teď mi dochází, čeho jsem si celou dobu nevážila, pozdě .Ale tak, to by stačilo z toho, jak mi Ostrava chybí:D.

Jak jsem vám psala o piercingu v jazyku, tak už ho nemám, jelikož se mi ten, co jsem měla v jazyku rozbil a další 4 jsem ztratila. Něják mi to nevadí, je mi bez toho aji líp, můžu se normálně najíst, aniž bych pořád něco vytahovala z pusy a tak:D. Teď to vidím na O.C. a k večeru si zase zaběhat, jednou mě to zničí,vážně:D.



Pa :-*

1 komentář:

Kiminka řekl(a)...

To já žehlila vlasy 2 roky v kuse a teď je mám dost zničené,tak jsem sáhla po tomhle,přírodně mám vlasy "zvlněné" tak radši budu kudrnatá,když už ne rovná :D:) A děkuju,tvoje vlasy jsou taky krásný,sluší ti :)